Bootjes actie 26 november

Jaarlijks op 26 november wordt de sterfdag van Tim herdacht met een bootjes actie in de haven van Breda. Heel Spanjaardsgat en de haven worden dan verlicht, om aandacht te vragen voor het grote probleem dat zelfdoding heet.

Help de jongeren en doe ook mee met de bootjes actie! Iedereen kan via een donatie van 27 euro een bootje kopen bij Stichting 27, om hem te gedenken. Uiteraard zijn ook andere nabestaanden van zelfdoding van harte welkom om bij dit moment aanwezig te zijn om in gedachten bij hun geliefde(n) te zijn.

Bootjesactie aan de kade

Nationale Zelfmoord preventiedag 26 november

Er laten zoveel jongeren het leven varen… sta ook stil op 26 november bij alle jongeren die hun rust hebben gevonden als ster aan de hemel. Voor meer informatie zie ook de issue kalender

Help de jongeren en doe ook mee met de bootjes actie: een donatie voor een bootje is 27 euro

Stichting 27 is dé welzijnsorganisatie op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en motivatie. Wij vinden een kleinschalig aanbod dicht bij de jeugd ten behoeve van hun welzijn. Een verbindende insteek, die uitgaat persoonlijke situatie met respect voor eenieder. Onze stichting financiert scholing en buddy’s (sponsors) voor jongvolwassenen in de leeftijd van 16 tot en met 27 jaar die dreigen tussen wal en schip te vallen in onze maatschappij. Ook ouders kunnen bij ons terecht. Het systeem, ouders, kinderen en hun jeugd, zien wij als een belangrijk onderdeel van welzijn.

Wij zetten ons in voor verbetering van diensten en ondersteuning van de jeugd die aansluiten bij de behoeften van die betreffende doelgroep. Het welzijn van de jeugd staat voor ons centraal.

Doneren Stichting27

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bootjesactie op het water

In de haven van Breda